رنگ كمربند در كاراته


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : سه شنبه 2 تير 1394
بازدید : 459
نویسنده : MOHAMMAD MOGHERI

كمربند سفيد: به معناي پاكي و سادگي است  و شروع فراگيري هنر رزمي كاراته ،كمربند سفيد در كاراته نشان دهنده اين است كه ذهن و فكر هنرجو پاك و خالي از هرچيز و نا آشنا به مفاهيم معنوي و تمرينات كاراته مي باشد.

رنگ كمربند زرد:رنگ زرد رنگي گرم و شاد است ،و باعث افزايش سوخت و ساز بدن انسان مي گردد. در كمربند زرد هنرجو مانند جوانه اي است در حال رشد و بارور شدن و آماده شدن به مراحل بعدي.

رنگ كمربند نارنجي : تركيب زرد و قرمز است و به عنوان رنگ انرژي زا معروف است.رنگ نارنجي گرما ،شور و شوق و احساس هيجان را به ذهن مي آورد .كمربند نارنجي در كاراته  نشان دهنده شخصي است كه مهارت و فهم او شروع به رشد در جهت افق هاي جديد كرده است .نارنجي معمولا براي جلب توجه مورد استفاده نيز قرار مي گيرد .

رنگ كمربند سبز: سبز نشانه ي دفاع و هنر جويي است كه به اين مرحله مي رسد ،مي تواند از خود و ديگران دفاع كند .كمربند سبز در كاراته براي هنرجويي استفاده مي شود كه شروع به شكوفايي و بهره دادن كرده است.

رنگ كمربند آبي: نشانه ي آرامش و نشانه ي ايمان و معنويت است.رنگ آبي مي تواند باعث كاهش ضربان قلب و حرارت بدن گردد،كمربند آبي در كاراته وقتي هنرجو از اين كمربند  بهره مي گيرد كه به آرامش دست يافته است و فعاليت خود را در جهت پيروزي و دفاع و فرا گيري هنر رزمي كاراته  بيشتر كرده است.

رنگ كمربند بنفش: به معني رنج و همدردي است ،كمربند بنفش در كاراته براي هنرجويي استفاده مي شود كه داراي ذهني والا با دانش روحي و  ظرفيت هاي شهودي است.در ضمن رنگ بنفش را نشانه روحيه لطيف و زيبا پسندي مي دانند.

رنگ كمربند قهوه اي : رنگي طبيعي است كه بر انگيزاننده حس قدرت و اطمينان پذيري است ،رنگ قهوه اي محبت،آسايش و امنيت حس گرما را به ذهن مي آورد.كمربند قهوه اي در كاراته بيان كننده اين است كه تكنيك هنرجو در حال كامل شدن است و ذهنش مساعد و خلاق است و داراي فكري آماده تر .

رنگ كمربند سياه : رنگ سياه تمام رنگها را در خود جذب مي كند و نشان گر غمگيني و جذابيت است، هنرجو با كمربند مشكي درگير روحيه اي تهاجمي و دنياي ناشناخته است .كمربند سياه در كاراته موقعي مورد استفاده هنرجو قرار مي گيرد كه تازه متوجه مي شود كه تصورات شروع كارش از هنر رزمي كاراته بسيار ابتدائي و كودكانه بوده و اكنون با بستن اين كمربند بيشتر در محاصره ناشناختها قرار دارد .

در ضمن كمربند بيان كننده تجربه،تعليمات،عقل و دانش حاصله براي فرد كاراته كا مي باشد كه اين نمونه ي كوچكي از تاثير رشته كاراته مي باشد .رنگ كمربند نشانه مهارت تكنيكي نمي باشد بلكه نشانه خصوصيت معنوي كاراته كا نيز است.




مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نعمت است نه فاجعه رفتن کسی که لایق نیست .............

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عمومي و ورزشي و علمي و آدرس msahand.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com